|
![]()
Εταιρεία
Ο.Α.Σ.Α. A.E.
Επικοινωνία
Μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τη λαθρεπιβίβαση
Μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τη λαθρεπιβίβαση
Η αντιμετώπιση της λαθρεπιβίβασης στα Μ.Μ.Μ. με στόχο τη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής, η οποία αποτελεί σημαντική πηγή απώλειας εσόδων για το σύστημα των Αστικών Συγκοινωνιών, αποτελεί προτεραιότητα της Διοίκησης της Ο.ΣΥ. Α.Ε. Ήδη, από τις αρχές της θερινής περιόδου του τρέχοντος έτους, σε συνεργασία και με το αρμόδιο Υπουργείο τέθηκε σε εφαρμογή σύστημα εντατικοποίησης των ελέγχων κομίστρου εντός των οχημάτων της ΟΣΥ, με σημαντική αύξηση του αριθμού των υπαλλήλων – Ελεγκτών που διενεργούν σχετικούς ελέγχους, μειώνοντας αισθητά, το ποσοστό των μετακινούμενων παραβατών και των κρουσμάτων λαθρεπιβίβασης.
Οι συντονισμένες ενέργειες στις οποίες προέβη η Διοίκηση της Ο.ΣΥ. Α.Ε., δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα ελέγχων κομίστρου είναι οι εξής:
1. Το Σώμα Μονίμων Ελεγκτών κομίστρου, στελεχώθηκε με επιπλέον Προσωπικό, διπλασιάζοντας την συνολική δύναμή του, καθώς και το σύνολο των προγραμματισμένων διενεργούμενων ελέγχων που πραγματοποιούνται σε καθημερινή βάση.
2. Εξ’ αυτών, από τις αρχές του καλοκαιριού 2013, δημιουργήθηκαν ειδικές ομάδες Ελεγκτών που εργάζονται σε πρωινή και αντίστοιχα βραδινή βάρδια, ως πλήρωμα στελέχωσης υπηρεσιακών οχημάτων. Οι συγκεκριμένες ομάδες, κινούνται με διατεταγμένη προγραμματισμένη υπηρεσία, διενεργώντας καθημερινώς, αιφνίδιους ελέγχους σε κεντρικούς οδικούς άξονες του Λεκανοπεδίου, με ιδιαίτερη έμφαση στις Συγκοινωνιακές γραμμές που διέρχονται από το κέντρο της Αθήνας, του Πειραιά και των Προαστίων, προσανατολιζόμενοι στις Γραμμές του Δικτύου όπου αποδεδειγμένα και βάσει στατιστικών στοιχείων, καταγράφεται η υψηλότερη παραβατικότητα.
3. Το λοιπό Προσωπικό Μονίμων Ελεγκτών, είναι εντεταλμένοι για τον καθημερινό έλεγχο όλων των Γραμμών του Δικτύου, ιδιαιτέρως δε, σε όσες είναι ενταγμένες στο πρόγραμμα "Είσοδος μόνο από την Πρώτη Πόρτα", όπου έχει δοθεί βαρύτητα στην εμπέδωση του νέου μέτρου από πλευράς επιβατικού κοινού, με την διαδικασία ενημέρωσης περί κατοχής κομίστρου, η οποία διενεργείται από τον ίδιο τον οδηγό, κατά την είσοδο των επιβατών στο όχημα.
4. Τέλος, τέθηκε σε εφαρμογή πιλοτικά και αξιολογείται με βάση την αποτελεσματικότητά του, το μέτρο της προγραμματισμένης ενασχόλησης του συνόλου των δραστηριοποιημένων εθελοντών Ελεγκτών οι οποίοι απασχολούνται στον έλεγχο κομίστρου, σε συγκεκριμένες – υψηλής παραβατικότητας - Γραμμές του Δικτύου, σε ομάδες 2 ατόμων, με προκαθορισμένο πλέον, πρωινό ή απογευματινό ωράριο.
Από τα τηρούμενα στοιχεία αποδεικνύεται πως η αυξημένη διενέργεια συστηματικών ελέγχων, δρα αποτρεπτικά για το κοινό που επιβιβάζεται στα οχήματα χωρίς να φέρει τον νόμιμο κατά περίπτωση, τίτλο εισιτηρίου. Συνοπτικά, προσκομίζονται στον κάτωθι πίνακα, στοιχεία επιβληθέντων προστίμων (σε τεμάχια), τα οποία αφορούν το χρονικό διάστημα από Ιανουάριο έως και Σεπτέμβριο 2013, σε σύγκριση με το ίδιο χρονικό διάστημα του προηγούμενου έτους:
![]() |
|